Re: Jak rozpoznac Celerona

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 16:45:14 MET DST

Cześć,

> Z przyjemnoscia :). Chodzilo o Celerony 300A ogolnie, a nie boxy, czy
> oemy. Wiec jest pare innych numerow, a nie tylko SL2WM. Sam mam SL23A, a
> tego maila pisze z grata, w ktorym jest SL2YP, wiec moze nie sa to tylko
> SL2WM

Ha! Może teraz mnie się uda Ciebie zweryfikować. A jeśli SL2YP jest ...
bezcache'owcem? :-)

> Ujme to tak - mam obok siebie kompisko z YP na pokladzie, OEM.

Czyżby ktoś, kogoś załadował :-) ... W tej chwili znalazłem już czwarte
źródło, w którym stoi, że SL2YP nie ma cache. Jeśli Bios wykrywa Ci go
jako cache'owca ... to nic nie rozumiem.

> Wiec w tej kwestii sie mylisz, ale ogolnie wyjdzie na to, ze jednak masz racje -
> komputer jest z Optimusa, a kto kupuje Optimusa? ;)
> Uff, ale zamieszalem - i po co bylo pisac tego wczesniejszego posta? :)

Rany. Faktycznie zamieszałeś :-))) Ledwo się połapałem :-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."