Re: WinCIH - ratowanie przy pomocy programatora kości. ŁódĽ

Autor: Maciek B. (macbed_at_guru.bloknet.com.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 14:33:23 MET DST

To nawet nie jest głupie, ale.........
chyba niebezpieczne. Jak to zrobie, to niedość że kumpeli płyta dalej będzie
do wymiany, to i ja z moją moge sie pożegnać. Niby problemu nie ma, bo obie
płyty są identyczne w 100% (no może w 99% bo moja nadal działa), jednak
obawiam się tego że mój BIOS uszkodzi się podczas takich zabaw i będzie po
zawodach. Jednak dzięki za rade. Jak nic sie nie da zrobić, to pewnie
zaryzykujemy.

3majcie sie

    Maciek
    macbed_at_guru.bloknet.com.pl