Re: Dziwne zachowanie modemu Zoltrix

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 10:54:58 MET DST

On 26 Apr 1999 13:53:10 GMT, Wojciech Jaworski
<1jawor_at_srv1.tu.kielce.pl> wrote:

> Wiesz moze jak nalezy to przebudowac (jakis schemat, etc.)?

Przeszukaj archiwa pl.misc.elektronika - z poltora miesiaca temu byla
zazarta dyskusja na ten temat.

> Jaki bys polecal porzadny modem i za jaka cene?

Cokolwiek byle nie Zoltrix. Po dwoch kolejnych modemach dokladnie
tego typu ktore dzialaly dokladnie w ten sam jak opisano sposob dalem
sobie spokoj, dolozylem poltorej paczki i nabylem droga kupna
zewnetrznego Zyxella. Zoomy tez nie sa w koncu az tak przerazajaco
drogie - a mnie nie stac na glupie oszczedniosci. A zwlaszcza jak ktos
zamierza uzywac modemu pod Linuksem to powinien miec do niego zaufanie
- w koncu w dobrze skonfigurowanym systemie modem ma sam sie laczyc i
sam rozlaczac i nikt nad nim nie musi stac - glupio by wiec bylo gdyby
cron odpalil jakas robotke na modemie trwajaca pare minut (np. wymiane
poczty) a glupi zlom zajal linie na cala noc - jeden taki numer to
roznica w cenie Zoltriksa i Zooma...

Darek