Re: Dziwne zachowanie modemu Zoltrix

Autor: Grzesiek Gajewski (gayosek_at_free.com.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 23:16:50 MET DST

Wojciech Jaworski <1jawor_at_srv1.tu.kielce.pl> napisał(a) w wiadomoœci:
<7g1r46$k92$1_at_sabat.tu.kielce.pl>...
> Wiesz moze jak nalezy to przebudowac (jakis schemat, etc.)?

Ano, to ja pisalem o tej przerobce...
http://www.free.com.pl/gayosek

> Jaki bys polecal porzadny modem i za jaka cene?

Ja nie polecam Zoltrixow, ale nie narzekam na nich (juz nie)
Po tej przerobce dziala idealnie - zadnych zerwan, a laczy sie
z TePsa zawsze 33.6k i za pierwszym razem (w rzeszowskim
nie ma V.90)
Z drugiej strony te modemy na ISA to chyba jedyne prawdziwe modemy
ktore pojda na innych systemach.
Grzesiek Gajewski
gayosek_at_free.com.pl