Przepraszam Tomasza Klamke - bylo: ASUS, softmenu i tajemnicza zworka

Autor: Piotr Przyborski (borki_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 13:04:29 MET DST

> Czyżby Tomek wpuszczał ludzi w maliny? Nie wierzę. Jedynym znanym mi
> takim artykułem jest : http://hardware.com.pl/hardware/000123.pml ale
> tam błędu nie ma. To IMHO poważny zarzut więc trzeba to sprawdzić.

Kurcze najmocniej przepraszam.
Bylem dzisiaj na stronie ktorej adres jest umieszczony powyzej i to jest
dokladnie ten tutorial.
Ja korzystalem z wersji wydrukowanej i tam nie bylo pierwszej kolumny
(A121).
Tak wiec chyba zostalem (nie tylko ja) porobiony przez "zyczliwych" kolegow.
Z tego miejsca jeszcze raz przepraszam Tomasza Klamke i oswiadzam ze jego
artykul jest w
100% prawdziwy i nie ponosi on jakiejkolwiek winy za moje niepowodzenia.

pozdrawiam

Piotr P.