Re: Virus i odtworzenie partycji.

Autor: KriS (kris_at_asco.com.pl)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 00:48:34 MET DST

> Partycje to jedno mi zupelnie padl bios tak ze nieda sie uruchonic
komputera
> ??? co robic
> Pozdrawiam Bartek.

co do dysku wlasnie dzisiaj uskutecznialem to samo u znajowgo :(( padly dane
ksiegowe (prowadzi biuro ksiegowe) byl zalamany stracil wszystko. pozostaly
tylko dane z archiwizacji z przed jakiegos czasu :) uff i tak mial szczescie
ze tylko to. Co do tego biosu to chyba nie bios ale podobno eeprom siada
(( jasli prawda to ten kumu padl moze miec _duzy_ problem, a jesi bios to
chyba wystarczy zworka :) clear bios i wgrac nowy :) mam nadzieje :)

KriS