Re: pomocy! zapomnialem hasla...

Autor: Piotr K. (karwaccy_at_friko7.onet.pl)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 00:42:16 MET DST

Spróbuj jeszcze raz wyjąć baterię i potrzymać płytkę dobę w zamrażalniku (ni
odpalaj, dopóki nie wyschnie) jeśli biosa da się wyjąć z gniazda - podmień
go na jakiś inny, odpal i po wyłączeniu włóż stary, poza tym sprawdź, czy
przeleciałeś wszystkie zworki. Jeśli to nie pomoże - przejżyj płytki z Chipa
i PCWorlda (były tam ostatnimi czasy łamacze haseł). Ja, niestety, po 20
minutach poszukiwań nie znalazłem swoich programików. Albo mam w robocie,
albo na ludziach.

Piotr K

Bigpaul napisał(a) w wiadomości: <7g1m0g$39e$1_at_info.nask.pl>...