Re: Modem V.34+33600 czy k56 albo V.90 .

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 12:59:26 MET DST

> A co maja do tematu male miasta ?

W większoći małych miast ( i wsi) linje telefoniczne są marnej jakości.
Wiem bo sam mieszkam w małej mieścinie i znam sporo ludzi z innych
małych mieści.

> Czy wychodzimy z zalozenia ze jak male miasto to wszystko musi byc gorsze
?

Nie musi lecz jest większe ryzyko starej linii.

> Czesto stare linie elektrycznie maja lepsze parametry (pod warunkiem ze
nie sa
> trwale uszkodzone) chociazby zwazywszy na ich wiekszy przekroj i wszystko
co z tego
> wynika.

Jesli tak jest to po co wprowadzano światłowody ?
Chyba po coś się to robiło.

> I tu tez niekoniecznie ze cyfrowe to lepsze - stare analogowe centrale
czesto
> "przepuszczaly" szersze pasmo niz tylko telefoniczne...

I kilkakrotnie większe zakłucenia.

> Nieprawda.
> Najwazniejsze to to czy twoj lokalny ISP umozliwia dostep V.90 i/lub K56.

Jeśli ma linje do 56K to V.90 albo K56 musi być.
Inaczej nie ma mowy o 56K.

> Nie znam twojego modemu ale moze ma mozliwosc update ?
> A jak nie (wiem ze chodzi o papierki) to go sprzedaj poki sie jeszcze da i
kup nowy.

W sumie wyszło na jedno i to samo ;-)
Ulepszyć modem jeśli linja wyciągnie więcej niż 33.600bps.

--
Pozdrawiam
{{==PhoeniX==}}