Virus i odtworzenie partycji.

Autor: Dar_ek (dar_ek_at_demo.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 16:35:09 MET DST

No i stalo sie na jednym dysku wirus Win95-CIH zamazal partycje. :(
Wlasciwie zalerzy tylko na odtworzeniu jednego, czy dwoch bardzo waznych
plikow.
Dane dysku: jedna partycja FAT32
Proby odzysku (na innym dysku z tym samym problemem, ale mniej waznym,
tak ze ten wazny dysk jest jeszcze nie ruszany):

- Norton Disk Doctor (v3.03) wykryl ze cos z partycjami nie tak, ale
odzyskal niewlasciwie (piec jakichs fikcyjnych partycji)
- zalorzenie partycji o takiej samej wielkosci w fdisk - jest jedna duza
partycja, o rozmiarach takich samych jak ta wczesniejsza, ale nie da
przeczytac tej partycji, coby ja znow NDD przeleciec.
- sformatowac tej partycji /q tez sie da (aby pozniej sprobowac jakims
UnDeletem).

no i tyle, wiecej pomyslow nie mam,... na a moze na innym takim samym
zalorzyc taka dobra partycje, zapisac do pliku obraz partycji i
odtworzyc na tym waznym dysku. ???

stawiam PIWO! :-)

--
(====--- DAR_ek_at_demo.pl            http://www.demo.pl/~dar_ek