Re: MMX 166 i dopalanie

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 16:45:56 MET DST

Cześć,

> A ,teraz jasne - przepraszam za nieelegancki wjazd z butami :).

Wiem o co chodzi :-) Irytuje cię ta "wieczna" dyskusja więc się trochę
przeczuliłeś :-)

> BTW, ktore plyty jeszcze umozliwiaja ominiecie blokady? Wiedza zawsze sie przydaje :)

Poradziłem tak czterem gostkom i trzech odpisało, że zadziałało. W
związku z tym, że nie są to informacje z pierwszej ręki to mogę dla
Ciebie sprawdzić na kilku płytach Intelowskich osobiście (w pracy mam
jednego 166MMX bez blokady). Trochę to potrwa bo mam urwanie głowy ...
Co Cię szczególnie interesuje? VX? HX? TX?

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."