Re: ATX? Hm....

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Sun 25 Apr 1999 - 22:44:23 MET DST

Kylo <grabek_at_hermes.umcs.lublin.pl> wrote in message
> Czesc.
> Jest komp i jest problem. Obudowa atx, plyta asus sp98agpx. Wingroza
> wylacza programowo komputer. Co z tego, gdy:
> 1. nie mozna WLACZYC kompa o danej godzinie (nic nie daja ustawienia w
> setupie). Dlaczego?

Jestes na 100% pewien ze dobrze ustawiles - u mnie dzialalao to idealnie.
rozumiem ze Bios->Power Managment i tam grzebales...

> 2. nie wylacza sie wentylator zasilacza w trybie 'sleep'. Czy fan
> powinien miec wyprowadzony kabelek?

A jak masz przylaczone zasilanie do wentylatora
- z plyty - wtedy cos takiego faktycznie powinno sie wydarzyc
- prosto z zasilacza - bez sensu ze w ogole pytasz
Jest to kwestia zasadnicza bo do prockow na Super7 w naszym kraju dostepne
sa zazwyczaj shitowate
wentylatory podlaczane bezposrednio do zasilacza.