PolEdit i Haslo Windows

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 11:08:12 MET DST

Witam.

Przepraszam, ze nie na win95 pisze, ale tam nie spodziewam sie odpowiedzi
na takie pytanie:
Potrzebuje cos (na razie mam Edytor Zalozen Systemowych) zeby Windows95
wymagaly hasla przed wpuszczeniem na pulpit.
Jak usunac haslo calkowicie to wiem, ale jak wymusic jego sprawdzanie
to tego nie wiem. (Chodzi mi o to zeby nie mozna sie bylo przez ESC logowac)

Wazna uwaga. Przeciwnicy (znaczy ci przeciwko ktorym to wymierzam) to
nie sa studenci a zwykle wystraszone blondynki. Jesli taka nie wejdzie
przez ESC to nie bedzie nic kombinowac, tylko grzecznie wstuka haselko.

W Edytorze Zalozen Systemowych mozna to teoretycznie zrobic, ale nie
wiem jak. A dokladniej obojetnie co zrobie nie odnosi to zadnego skutku.
Domyslam sie, ze trzeba Winde poinformowac o koniecznosci sprawdzania
hasla i innych bajerow... tylko jak to zrobic ?

--
       Slawomir Sidor (S.Sidor_at_kis.p.lodz.pl)       tel: (601) ALEKSA