Re: Czemu głucho - nowy zestaw Cel266 na BX ?

Autor: ASSek (assek_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 06:47:56 MET DST

Thu, 22 Apr 1999 07:38:58 GMT
 piotrus_at_srv.spinet.com.pl (Piotru$) napisal:

>Cześć
>Dostałem od kumpla zestaw do złożenia:
>Celeron 266
>Winmax BX Baby AT
>32MB
>
>Złożyłem, wsadziłem w starego kompa i.... głucho - nawet pipnięcia.
>Sprawdziłem procesor - działa, pamięć - działa.
>Zostaje płyta albo mój błąd.
>Płyta ma podwójne zasilanie, ja włączam AT, jedyne co działa to cooler
>procka. Nie ma zworki do ustawiania zasilania - autodetect.
>FSB - autodetect, ale przecież to nie ma znaczenia, na chwile by
>ruszył, zresztą próbowałem i 66 i 100
> [...]

Na poczatek probuj bez zadnych urzadzen (hdd, fdd, kart rozszerzen)
tylko plyta, proc pamiec, karta grafiki (a jaka?) i klawisze
jesli glucho to wymieniaj pamiec (moze takich nie obsluguje albo sie
gryzie) karte graf. , jesli nie pomaga to chyba wina plyty - do
wymiany

see ya
assek_at_friko5.onet.pl
The time is near