Czemu głucho - nowy zestaw Cel266 na BX ?

Autor: Piotru$ (piotrus_at_srv.spinet.com.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 09:38:58 MET DST

Cześć
Dostałem od kumpla zestaw do złożenia:
Celeron 266
Winmax BX Baby AT
32MB

Złożyłem, wsadziłem w starego kompa i.... głucho - nawet pipnięcia.
Sprawdziłem procesor - działa, pamięć - działa.
Zostaje płyta albo mój błąd.
Płyta ma podwójne zasilanie, ja włączam AT, jedyne co działa to cooler
procka. Nie ma zworki do ustawiania zasilania - autodetect.
FSB - autodetect, ale przecież to nie ma znaczenia, na chwile by
ruszył, zresztą próbowałem i 66 i 100
Mnożnik - x4, ale przecież jest blokada i sam wykrywa.
Co innego mogłem spieprzyć że nie rusza?
czyżby jednak płyta?

Jakieś sugestie?

Pozdrówka

Piotru$ <Piotr Olech>