Re: modem voice a karta dzwiekowa

Autor: Ryszard Olszewski (rysiek_at_pertus.com.pl)
Data: Sat 24 Apr 1999 - 15:10:58 MET DST

a zauważyłeś nagłe pogorszenie jakości dźwięku pochodzącego z CD??? W moim
przypadku tak było! Musiałem zrezygnować z połączenia audio CD do
odemu:(( a szkoda że to rozwiązanie to niewypał!
             Ryszard Olszewski
                        e-mail: rysiek_at_pertus.com.pl
                                    r.olszewski_at_bbs.chip.pl

Voyager napisał(a) w wiadomości: <7fnd42$c3r$3_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Witam,
>to co nazywasz chamskim rozwiązaniem jest realizowane w modemie Zoltrix
>33600 Internal. Mam świadomość że jest to sprzęt gorszej klasy dlatego też
>rozwiązania są bardziej trywialne. To znaczy jeżeli się ma drugi zestaw
>głośników to praktycznie nic nie trzeba zmieniać. Modem ma wejście Mic-in i
>wyjście SPK na głośniki lub słuchawki i w zasadzie jest to pełny duplex.
Czy