Re: modem voice a karta dzwiekowa

Autor: Voyager (laguna2_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 16:49:07 MET DST

Witam,
to co nazywasz chamskim rozwiązaniem jest realizowane w modemie Zoltrix
33600 Internal. Mam świadomość że jest to sprzęt gorszej klasy dlatego też
rozwiązania są bardziej trywialne. To znaczy jeżeli się ma drugi zestaw
głośników to praktycznie nic nie trzeba zmieniać. Modem ma wejście Mic-in i
wyjście SPK na głośniki lub słuchawki i w zasadzie jest to pełny duplex. Czy
będziemy korzystać ze słuchawek czy z głośników musimy zdecydować wcześniej
ustawiając zworki na modemie, chodzi o wzmocnienie sygnału. Połączenie
mini-jackami robimy wtedy gdy chcemy korzystać z tych samych głośników co
karta dźwiękowa. Wtedy łączymy przewód audio z napędu CD z gniazdem w
modemie, następnie gniazdo z modemu z gniazdem Audio-in na karcie
dźwiękowej, następnie mikrofon łączymy z Mic-in w modemie, Mic-out w modemie
z Mic-in na karcie i już powinno działać. Być może odszedłem od tematu ale
chyba wszystkie modemy są podobne.