Re: Qutlock i podfoldery !!

Autor: Krzysiek Linczewski (fantik_at_czasnaeb.pl)
Data: Fri 23 Apr 1999 - 15:57:44 MET DST

Dnia Thu, 22 Apr 1999 19:48:10 +0200, "WKC" <pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl>
popełnił(a):

>Witam..
>
>W programie Ms Outloock Express w folderze "skrzynak odbiorcza" stworzyłem
>sobie podfolder "znajomi". Chciałem aby program umieszczał tam wszystkie
>maila, które będą przychodziły od określonych odób z mojej książki
>adresowej. Uruchomiłem sięc "asystenta książki odbiorczej" dodałem nowy
>schemat i w tym schemacie w polu "Od" umieściłem ( klikając w książce
>adresowej na ich nazwach) poru ludzi i wskazałem, że ma przenosić ich do
>"znajomi". I tu zaczyna się problem program nie przenosi nikogo do tego
> [...]

Nie używam od dawna Outloooka, ale wydaje mi się, że w momencie
wprowadzania kilku adresów po kolei w asystencie, są one domyślnie
(przez Outloooka) traktowane tak, jakby były oddzielone operatorem
logicznym AND. Czyli reasumując - tylko list, który przyszedł od kilku
osób (nawet nie wiem czy to wogóle możliwe ???) spełniłby kryteria
asystenta i przerzucił do określonego podfolderu.
Wyjściem z tej sytuacji byłoby założenie tylu asystentów, ilu jest
Twoich znajomych - oczywiście po jednym asystencie na każdy adres
e-mail.

Pozdrawiam
Krzysiek
mailto:fantik_at_czasnaeb.pl