Qutlock i podfoldery !!

Autor: WKC (pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 19:48:10 MET DST

Witam..

W programie Ms Outloock Express w folderze "skrzynak odbiorcza" stworzyłem
sobie podfolder "znajomi". Chciałem aby program umieszczał tam wszystkie
maila, które będą przychodziły od określonych odób z mojej książki
adresowej. Uruchomiłem sięc "asystenta książki odbiorczej" dodałem nowy
schemat i w tym schemacie w polu "Od" umieściłem ( klikając w książce
adresowej na ich nazwach) poru ludzi i wskazałem, że ma przenosić ich do
"znajomi". I tu zaczyna się problem program nie przenosi nikogo do tego
podfolderu !! A jak w polu "Od" wpisałem tylko jeden e-mail to te maile,
które przychodziły od tego nadawcy program przenosił do "znajomi" !!! Może
więc przy ustawianiu tak kilku adresatów trzeba ich jakoś specjalnie
oddzielić ? No ale przecież jak klikałem w książce zdresowej kilku to od ich
sam oddzieluł ( każdy w cudzysłowiu i po spacji ) !!!

Może ktoś może mi pomóc ??????

--
Pozdrawiam
KACPER