Re: Logo w BIOSie .. inaczej :)

Autor: Virgil (virgil_at_kki.net.pl)
Data: Fri 23 Apr 1999 - 12:10:07 MET DST

> Owszem mam je wszystkie , jednak sprawa dotyczy logo OEM wyswietlajacego
> sie na calym ekranie w czasie startowania sprzetu , a nie logo EPA .
> Do logo w formacie EPA wystarczy program bmp2epa , a do edycji OEM logo
> nie udalo mi sie do tej pory nic znalezc .....

Badalem dokladnie ta sprawe i dochodze do wnioskow.
1. Na to logo musi byc miejsce w biosie (jak niektorzy
   mowia, trza placu). Moze to byc problem.
2. Musi byc procedura, ktora to logo pokaze. I to dopiero
   bedzie problem. Co z tego ze jest miejsce, skoro producent
   stwierdzil, ze to niepotrzebne i zastapli czyms innym.
   I tu nic sie nie poradzi. Jak wynika z eksperymentow,
   ktore przeprowadzalem, nie bedzie logo na caly ekran
   na plytach z biosem Award. Choc moze znajdzie sie plyta
   ktora ma ta mozliwosc, nigdy nie now nigdy.

Pozdrawiam,

Virgil...