Re: jaki program do nauki bezwzrokowego pisania

Autor: Piotr Kaminski (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 08:50:26 MET DST

>wg mnie to niezly jest Mistrz Klawiatury ale nie jest darmowy niestety:(
>A poza tym to najlepiej dziala zwykle przepisywanie tekstow szczegolnie gdy
>sie wie ze trzeba to w miare szybko zrobic:))

wlaśnie nie - jak mam szybko coś przepisać, to owszem, zrobię to - ale
pisząc standardowo, a nie sposobem bezwzrokowym

aby nauczyć się pisać zgodnie z regułami sztuki (10 palcami) należy mieć
trochę wolnego czasu, no i właśnie nic ważnego do pisania na głowie
(początki są trudne - wiem, bo zaczynałem... to trochę tak jak z rzucaniem
palenia ;)

pozdrawiam
Piotr