Re: jaki program do nauki bezwzrokowego pisania

Autor: Jarosław Zagórski (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 11:42:10 MET DST

Dnia Wed, 21 Apr 1999 22:55:51 +0200, "Piotr Kaminski"
<pkam_at_infocomp.torun.pl> napisał(a):

>witam,
>
>Mam pytanie: jaki polecacie, szanowni grupowicze, program do nauki szybkiego
>pisania? Najchętniej polski, i darmowy (o ile te 2 warunki się nie
>wykluczają...). Kiedyś miałem gdzieś program Maszynistka, ale był taki
>trochę......

Spróbuj Typing Tutor - nie polski ale darmowy
Nie uwzględnia polskich krzaków ale efekty ma najlepsze (kiedyś też się
uczyłem :) - wypróbowałem wiele takich programów i jedynie ten daje
najlepsze osiągi :) A co do Maszynistki.. rzeczywiście jest do [censored]
:)

Jarosław Zagórski             \   _   /           GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl        \_(0)_/        http://planes.koti.com.pl
                           *   o  @  o   *