Re: Jak przeniesc dane dyskietka Amiga - HDD PC?

Autor: Paulinus (ppawlows_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Wed 21 Apr 1999 - 20:38:42 MET DST

z tego co wiem istnieje kilka mozliwosci:
1. na amidze przegrywasz dane na dyskietke pc (byly jakies programy ktore
formatowaly i pozwalaly zapisac na "zwyklej" DD)
2. posiadajac zewnetrzna fdd do amigi mozna skonstruowac przejsciowke na
lpt, potem uruchomic winuae (emulator amigi ), przegrac to do katalogu
zmapowanego jako "partycja" amigowa,
3. podpiac amige z pc przez rs232/modem i zgrac
4. poprosic amigowca zeby odczytal i przeslal inetem :)

wiecej grzechow nie pamietam ....

na razie
i powodzenia w "walce"