Jak przeniesc dane dyskietka Amiga - HDD PC?

Autor: Maciej Lankowski (berberek_at_friko7.onet.pl)
Data: Wed 21 Apr 1999 - 17:05:21 MET DST

Mam ogromny problem.

Na dyskietce AmigaOS DCFS mam nagrane wazne dane (tekstowe, standard
txt AmigaPL).

Jak najlatwiej przeniesc te pliczki na PC?

Czy mozna na PC odczytac format DMS, lub zamontowac go jako wirtualna
dyskietke pod Winda95 (aby przegrac z niego pliki na normalny dysk HDD
peceta)?

Oczywiscie wiem, ze bez dostepu do Amisi sie nie obejdzie.

    berberek