Re: Zmaina partycji startowej ?

Autor: Virek (virek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 18:16:36 MET DST

daniel wrote:
> tak
> polecam particion magica

Nie!
"Pane Havranek, to se ne da"
Winda (i dos) musi wystartowac z partycji typu primary, a ty zalozysz po
prostu kolejny dysk logiczny.

Podejrzewam, ze nie obedzie sie bez skasowania partycji rozszerzonych i
ponownego zaalozenia drugiej partycji primary, a nastepnie partycji
extended, a na niej dyskow logicznych.
Chyba ze da sie PMagicem zmiejszyc pierwszy dysk logiczny (pewnie D:)
przesunac go w kierunku konca dysku, zeby przylegal do nastepnego dysku
logicznego (E:), a nastepnie zmniejszyc rozmiar partycji rozszerzonej, a
nastepnie zalozenie w wolnym miejscu nowej partycji podstawowej... Sporo
krokow do wykonania, a z kazdym wodze coraz mniejsze prawdopodobienstwo
udanej operacji. Ale jezeli sa jacys spece od PM, to niech sie
wypowiedza - sam jestem ciekaw

Rowniez musialbys zdobyc jakiegos boot-managera do wybierania systemu,
ktory chcesz wystartowac.

--
+Virek-mailto:virek_at_kki.net.pl http://zeus.polsl.gliwice.pl/~virek/ -+
+The-owls-are-not-what-they-seem-------------------------------------+