Re: Jest jakis odpowiednik NC (freeware)?

Autor: Virek (virek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 17:50:29 MET DST

Wojciech Giersz wrote:

> Nie wiem czy to juz nie padlo, ale nad czym sie zastanawiacie? Jesli
> jakikolwiek odpowiednik NC ma byc rozwazany, to najpierw sie rozwaza Dos
> Navigatora, jezeli ktos koniecznie musi miec dlugie nazwy, to wtedy
> ewentualnie szuka sie drugiego dodatkowego filemanagera.

No bo DN pod wieloma wzgledami przewyzsza wiele innych menadzerow
plikow, a przede wszystkim NC.
Jak dla mnie ma jedna, jedyna duza wade: brak dlugich nazw.

Poza tym po zarejestrowaniu mozna dostac power-pack, gdzie znajduje sie
resource-compiler, dzieki ktoremu mozna sobie spolszczyc DN... Ale
trzeba miec pojecie o programowaniu :-(

--
+Virek-mailto:virek_at_kki.net.pl http://zeus.polsl.gliwice.pl/~virek/ -+
+The-owls-are-not-what-they-seem-------------------------------------+