Re: Problem z biosem

Autor: rentier (rentier_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 19 Apr 1999 - 23:30:15 MET DST

pAv napisał(a) w wiadomości: <>Mam plyte ABIT w kturej zrobilem UPDATE biosa
>na poczatku jako napiecie DEFAULT mialem 2.0 V czyli OK
>a teraz przy biosie w wersj KG to napiecie wzroslo do 3.5 V
>i takie sie ustawia jak DEFAULT !!!!!!
>Jak zrobic aby ponownie bylo 2.0V ??????

W jednym cie pociesze w drugim zmartwie:
1.Gdybys mial rzeczywiscie 3.5V to nie mialbys procesora:)
Masz zatem przeklamany wpis-robiles upgrade na przetaktowanym
procesorze?Moze podniosles sam podstawowe napiecie a w momencie upgradu nie
wrociles do podstawowego?
2.Chyba nie jest mozliwa korekcja poszczegolnych wpisow.Bedziesz musial
jeszcze raz zainstalowac ten BIOS-tyle ze wczesniej wez instrukcje do plyty
i ustaw w BIOS-ie takie wartości jakie wypisano w tabelkach-przynajmniej na
moim Abicie zastosowanie funkcji Load Setup Default lub Load BIOS Default
nie przywraca dokladnie stanu podanego w instrukcji
-Jestes pewien ze to opcja przez Ciebie podana ,a nie :SDRAM CAS latency
Time?
-Jeszcze jedno-jakie parametry wpisywales przy upgrade bios? i z jakiej
wersji do KG?->to tylko moja ciekawosc

Z pozdrowieniami:
                                  rentier_at_kki.net.pl