Re: Viprer 550 8 Mb ram. Czy warto?

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Mon 19 Apr 1999 - 23:25:46 MET DST

Mon, 19 Apr 1999 15:07:51 +0200, "Mafioz" <mafioz_at_friko.onet.pl>
napisał[a]:

>Jesteś drugą osobą, która mnie o to pyta.
>Swoje listy podpisuję własnym nazwiskiem (tak chyba nie robi spamer) , a
>adres mafioz_at_friko.onet.pl mam już ze 2 lata .

Rozumiem więc, że z "tym" mafiozem nie jesteś tożsamy.
Zatem OK - plonk odwołany. A ów mafiozo, to nie tyle był spamer (bo
AFAIR niczego sprzedawać nie chciał) ile facet, co śmiecił bluzgami po
stanowczo zbyt licznych grupach i w ogóle zachowywał się niewłaściwie.

>Za wysyłanie 11 razy tego samego listu, wszystkich przepraszam, ale po

OK. Nie ma sprawy (przynajmniej z mojej strony).

P.S. "Plonk" to odgłos, jaki facet, który podpadł wydaje lądując w
kilfajlu :-)

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl