Re: Logo w BIOSie .. inaczej :)

Autor: Tadeusz Przybysz (banita_at_carinthia.com)
Data: Mon 19 Apr 1999 - 19:37:53 MET DST

Czytalem o tym w ktoryms z czasopism i wiem ze mam to na Cd dolaczonym do
gazetki ( tzn progsy ; opis i wymiary logo .....o ile pamietam to Award 4.51
bez problemow ....
Mam Asus P5A-B z tym BIOS'em i sam myslalem sie pobawic ....
O ile pamietam to mozna zdefiniowac 12 czy 14 kolorow
Poszukam .... to rzuce na liste :)
 Kupuje 4-6 czasopism / miesiecznikow wiec troche musze pogrzebac :)

--
Pozdrawiam
Tadeusz
Wojtek <rzutnik_at_friko6.onet.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
371b2eb6.7998890_at_news.tpsa.pl...
: >Zdaje mi sie, ze takie cos mozna zrobic na plytach
: >Intela, na ichnim www sa programy do tego.
:
: W którym miejscu sš te programy. Jeoli możesz podaj jakieo dokładne
: adresy.
:
: >Natomiast bardzo watpie aby to bylo do zrobienia
: >w biosie Award.
: >
: >Pozdrawiam,
: >