Logo w BIOSie .. inaczej :)

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 19 Apr 1999 - 13:42:22 MET DST

Witam.

Niedawno pytalem jak zmienic logo w BIOS (to Energy Star)
Dostalem sporo odpowiedzi konkretnych i jedna bardzo konkretna
zawierajaca do tego odpowiednie pliki.

A teraz pomarudze ponownie, tym razem chodzi mi o logo pojawiajace sie
zamiast calego ekranu powitalnego BIOS !
Optimus u siebie ma cos takiego i nie tylko oni.
Zajmuje to caly ekran i znika dopiero gdy zaczyna sie ladowac system

Wszelakie programy potrzebne to stworzenia takiego loga i jego umieszczenia
w miejscu przeznaczenia posiadam, ale nie wiem w jakim formacje musi byc
obrazek (zapewne bitmapa).
Jakie powinien miec rozmiary, kolory itp.

Wstawilem pierwszy z brzega *.bmp pokazalo mi sie ze zajal 33% i dupa.
Na ekranie nic nie widac, BIOS jak wstawal tak wstaje.

Zadowole sie rowniez calym BIOSem z takim obrazkiem, wydlubac i oblookac
moge juz sam.

A teraz najwazniejsze: Award BIOS 4.51

--
       Slawomir Sidor (S.Sidor_at_kis.p.lodz.pl)       tel: (601) ALEKSA