Re: Firmowy komputer - dlaczego nie kupowac

Autor: rentier (rentier_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 19 Apr 1999 - 18:45:22 MET DST

Gizmo napisał(a) w wiadomości:
>A ja zachowałbym nieco dystansu do powyższej opinii. Szary
Kowalski....................................
Ja tam nie wiem co mysli szary Kowalski.Wiekszosc nieszczesc Ludzkosci
bierze sie stad ze jedni ludzie chca innym robic dobrze:)
Jezeli Kowalski to moj znajomy I ZAPYTA MNIE O RADE to powiem mu co mysle o
danej firmie i w zadnym wypadku nie bede go zachecal by kupowal tam lub nie
kupowal.Ma swoj rozum i zrobi jak zechce majac najwyzej pozniej pretensje do
samego siebie.Szary Kowalski ktory reaguje na reklame jak pies Pawlowa na
lampki jest albo debilem albo tylko napalony.Jezeli jest tylko napalony to
raz sie sparzy a pozniej bedzie myslal ,,jezeli nie .........No coz pewnie
kazdy z nas byl w jakiejs dziedzinie zycia napalonym Kowalskim:).Co do
wciskania Fiata za cene Merola-sporo zalezy tu od
sprzedawcow.Nieuczciwy sprzedawca wszystko jedno czy w firmie czy na
gieldzie trafiwszy na tzw "jelenia" bedzie mu usilowal wcisnac kit.Nie
bardzo rozumiem jak Optimus wykorzystuje swoja pozycje na rynku
konsumenckim?.To ze sie reklamuje bardziej niz inni?Przeciez nikt nikogo nie
zmusza do kupowania tam.Fukcjonuja inne firmy i gielda,sa znajomi ,sa
fachowe czasopisma -dla rozsadnego czlowieka dosyc spory wybor:))Moim
zdaniem jezeli Optimus ma sie dobrze to nie dzieki rynkowi indywidualnych
konsumentow(czy jest jeszcze duzo tak niekonkurencyjnych na tym rynku
firm?)a dzieki zamowienim firmowym a juz szczegolnie panstwowym bo wlasnie
tam sa wielkie pieniadze.A tu juz zadna indywidualna krucjata nie pomoze:))

Gratulujac idealizmu pozdrawiam:

rentier_at_kki.net.pl