Re: Firmowy komputer - dlaczego nie kupowac

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Mon 19 Apr 1999 - 13:28:38 MET DST

>: Panowie troszeczke dystansu:)) Nie wolno nazywac ustanowienia horrendalnie
>: wysokiej ceny za produkt przekretem.Ostatecznie mamy jakas tam forme rynku i
>: sprzedawca ma prawo ustanowic sobie taka cene jaka chce,chocby byla z
>: sufitu.Klienci tak czy inaczej zaglosuja nogami i pojda tam gdzie
>: taniej.

A ja zachowałbym nieco dystansu do powyższej opinii. Szary Kowalski,
który słyszał w TV i od innych o kilku firmach i tak pobiegnie
wyłącznie do tych, o których słyszał. A giełda czy inne źródła to wg
niego "tandeta i pewnie kradzione; jak kupię w Optimusie napewno
sprzęt bedzie sprawny i dobry". Jestem pewny, że właśnie tak myślą
ludzie nie znający się na komputerach. Wiadomym jest, że żaden
początkujący nie pójdzie na giełdę bo mu tam wcisną wiadomo co... i
tego się Kowalski boi. I dlatego właśnie jeszcze Optimus istnieje na
rynku i trzeba ich tępić właśnie za to wykorzystywanie swojej pozycji
i wciskanie niejednokrotnie Fiata za cenę Merola.