Re: JAKI MONITOR WYBRAĆ

Autor: Trebor (trebor_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Mon 19 Apr 1999 - 17:38:18 MET DST

Ismail wrote:

> Proszę o poradę
> chcę kupić monitor 17. Nie wiem jaki wybrać.
> Przede wszystkim chodzi o to, aby dobrze chronił wzrok.
> Poza tym jest on wykorzystywany do profesjonalnego składu
> (folery, plakaty). W tej chwili mam kilkuletni ESCOM i chcę go zmienić
> Czy odczuję dużą różnicę?

Na pewno odczujesz. A jak kupisz dobrą 17" (nie taką za 1200 zł) to nawet
bardzo dużą.
Sam ostatnio oglądałem tanie 17" -mały budżet , ale ostatecznie kupiłem
dobrą (IMHO) 15"
bo jednak się w toto lepiej patrzyło.

Robert Pudlik
Student Politechniki Gdańskiej
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
trebor_at_ds2.pg.gda.pl