Re: AMD i jego 3DNow

Autor: Mis (krzyre_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 10:04:13 MET DST

Kris <kris_at_hardware.com.pl> wrote in message
> Cześć,

<ciach>

> marzenia, że ktoś zrobi w reszcie szybkie 3D w 32bitach dla AMD. Ja wolę
> być bardziej otwarty na modyfikacje sprzętu i zastosowań więc wybrałem
> sprzęt Slot1.
>
> Pozdrawiam.
> Kris.

Wolisz być bardziej otwarty na modyfikacje sprzętu??? A co powiesz na to, że
Intel co chwilę zmienia gniazdo do procesora?? Za każdym razem, kiedy
wyjdzie nowy procesor będziesz zmieniał płytę główną? Równie drogą jak np.
wszędzie zachwalaną płytę ASUS-a? No, są jeszcze przejściówki, np. ze slot1
na Socket 370 - rozwiązanie idealne ;))))) Przy procesorze AMD nie musisz
zmieniać plyty, jak już kupiłeś dobrą, zwłaszcza FIC-a np. VA-503+ która
jest bodajże o połowę tańsza!

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz