Re: znowu i740

Autor: /// K a s z p i r /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 09:02:06 MET DST

1. Proponuję zciągnąć z internetu najnowsze sterowniki dla Intela 740 V3.2 .
2. Zciągnąć z internetu najnowsze sterowniki do płyty głównej oraz najnowszą
wersję bios do płyty głównej.
3. Jeśli w/w punkty nie zadziałają to proponuję wymienić tę płytę na jakąś
opartą na Intelu BX lub sprzesać kartę graficzną i zamienić na jakąś
pracującą w trybie AGPx1.

Płyta ta jak już WIELE razy pisano na grupach dyskusyjnych (czytaj starsze
newsy) jest bardzo problematyczna, niestabilana i mało wydajna (do 40%
wolniejsza od płyt opartych na Intelu BX !!!!!!!)
Najlepszym rozwiązaniem było by sprzedanie Pcchips 726 i kupienie jakieś
"normalnej" płyty głownej np. Soyo 6ba+ , Abit BH6 lub Asus P2b.

PS. Ludzie czytajcie stare newsy !!!
Problemy z Pcchipami (BXcel ) 726 były już omawiane wiele razy !!!