znowu i740

Autor: Tomasz Bobula (ykbobula_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 08:15:15 MET DST

Na początku przepraszam wszystkich którzy mają już dość tego tematu.
Mam taki problem i740 oraz płytę PC Chips M726
Czytałem o rozwiązaniach podobnych problemów lecz były to płyty np. FIC
i takich ustawień jakie są tam proponowane w biosie ja nawet nie mam. I
co począć z takim fantem. Czy ktoś walczył już z tym wcześniej i może
się podzielić paroma spostrzeżeniami.

Tomek