Re: Program pod DOSa nie uruchamia się

Autor: Aleksander Straczek (straczek_at_czasnaeb.pl)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 19:09:33 MET DST

Janusz - Vahanara napisał(a) w wiadomości:
<2EmR2.15$O1.336_at_news.tpnet.pl>...
>W programie znalazłem zaszyte takie informacje:
>CLIPPER
>NANTUCKET
>TOOLBOX
>Author: Lothar Bongartz 4000 Duesseldorf Germany
>
>Przy uruchamianiu pod WIN95 PL OSR2 generuje błąd:
>run-time error R6003
>- integer divide by 0
>
>Na innych komputerach, na których go sprawdzałem działa OK, a na moim
>nie :-(
>Komp. to:
>AMD K5 166 (nie podkręcany)
[cut]

Zajrzyj na http://amd.strefa.com/haso.html#ciekawostki
Stamtad sciagnij plik http://amd.strefa.com/bins/branchoff.zip
<cytat>
Program umożliwiający uruchamianie programów Clippera z toolsami Branchoff -
trzeba skopiować go na swój dysk do dowolnego katalogu i w config.sys'ie
wpisać w PIERWSZEJ linii : DEVICE = [ścieżka]AMDBPOFF.SYS - powtarzam, PRZED
Highmem'em i emm386.
</cytat>

Pozdrowienia
Aleksander Straczek