Program pod DOSa nie uruchamia się

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 16:04:44 MET DST

W programie znalazłem zaszyte takie informacje:
CLIPPER
NANTUCKET
TOOLBOX
Author: Lothar Bongartz 4000 Duesseldorf Germany

Przy uruchamianiu pod WIN95 PL OSR2 generuje błąd:
run-time error R6003
- integer divide by 0

Na innych komputerach, na których go sprawdzałem działa OK, a na moim
nie :-(
Komp. to:
AMD K5 166 (nie podkręcany)
96 MB RAM
FAT 32
Karta Video NumberNine Vision 330 (oparta jeszcze na S3Trio - stara,
ma już 3 lata).

Błąd występuje przy starcie z DOSa 7 jak i z poziomu Win.
Test na małym dysku (FAT 16, zainstalowane samo Windows nie pomógł).

Słyszałem, że niektóre programy mają kłopoty na szybkich komputerach,
ale ten mój nie jest ani nowy ani szybki.
Pomoc mile widziana.

TIA

P.s.
Proszę o kopię odpowiedzi na priva.