Re: Wentylator w zasilaczu

Autor: Wojciech Stec (wstec_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 16:48:13 MET DST

Hi
W zasilaczu nie musi dzialac wiatrak,
sprubuj dorobic sobie termostat do wiatraka,
w literaturze sa opisy ( Elektronika Praktyczna, Praktyczny Elektronik
Chip numerów nie pamietam). Ew przeprowadz eksperymenty
czy radiator w zasilaczu z odlaczonym wiatrakiem nie grzeje sie.
W twojej konfiguracji nie powinno byc problemu, a wiatrak na procku.
wstec_at_friko2.onet.pl

<199904151435.QAA15049_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl>...