Re: Problem z twardym dyskiem i critical error #120 w Partition Magic-u

Autor: Wojciech Stec (wstec_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 16:37:01 MET DST

Hi
Partition magic 3.0 ma błędy, lepiej pod w98 go nie puszczaj
bo stracisz wszystko. Mnie się to przytrafiło.
Najlepiej pożycz dysk przegraj wszystko na drugi, potem
wyczyść i sformatuj od nowa stary dysk (łącznie z kasowaniem partycji).
wstec_at_friko2.onet.pl

Arnie napisał(a) w wiadomości: <7f4nlc$m9r$1_at_korweta.task.gda.pl>...