Re: Problem z plyta ACER!!

Autor: Boguslaw Witkowski (witold_at_Jan.mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 13 Apr 1999 - 13:43:32 MET DST

MT <taunus_at_zt.nowysacz.tpsa.pl> wrote:

: Boguslaw Witkowski wrote:

: > Czesc!!
: > Mam nastepujacy problem!
: > Klient posiada plyte ACER'a pod MMX'a. W dosie wszystko dziala o.k. ale pod
: > winda jest problem. Pokazuje mi ze ide nie dziaa poprawnie i nie widzi
: > cd-roma. Mozna go wrzucic mscdexem ale wtedy dziala w trybie zgodnosci z
: > ms-dos, a nie o to przeciez chodzi.
: > Za wszelkie rady jak usunac ten problem (czy walnieta jest plyta) bede
: > bardzo wdzieczny.
: > Z gory dziekuje!
: >

: Hmmm zaraz czy to nie bylo tak ze w biosie nalezy ustawic kanal ide na ktorym
: jest CD na AUTO ? i nie ladowac sterownikow w config.sys oraz autoexec.bat
: jesli to ma byc winda ?
Ta.. ale jezeli winda mi nie widzi cd to jedyny sposob by z niego korzystac.
A na marginesie nie trzeba ustawic auto.. i tak go bios wykryje!!
pozdrawiam. Czekam na dalsze sugestie.

--
WiToLd
* mailto:    witold_at_mat.uni.torun.pl             *