Re: Problem z plyta ACER!!

Autor: Boguslaw Witkowski (witold_at_Jan.mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 13 Apr 1999 - 13:42:19 MET DST

Karol Michalak <Kmichala_at_acs.ucalgary.ca> wrote:

: Ja tak miałem, jak zainstalowałem sterowniki płyty do bus masteringu (i
: paru innych rzeczy). Być może było to spowodowane tym, że na karcie
: muzycznej mam kanał IDE którego nie mogę wyłączyć, a jak później
: doczytałem nie można tych sterowników instalować jak są inne kanały IDE.
: Zobacz co będzie jak odinstalujesz te sterowniki. Jeżeli to sprawa tych
: sterowników, to możesz ze strony Aopena ściągnąć uniwersalne sterowniki
: do płyt (nie tylko AOpen) dające np dostęp do USB i paru innych
: urządzeń, ale nie powodujące takich konfliktów.
Ale z domyslnymi driverami windy jest to samo!!

--
WiToLd
* mailto:    witold_at_mat.uni.torun.pl             *