Re: AMD i jego 3DNow

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Tue 13 Apr 1999 - 13:11:41 MET DST

Cześć,

> No to przyjemnej pracy.

Dziękuję. Bardzo przyjemnie się pracuje :-)

> Nie wiem - pracowałem z kilkoma kartami (Riva128, Riva128ZX, Riva TNT,
> i740) i wszystkie w 2D pracowały bardzo podobnie. Nie zauważyłem, żeby
> któraś była wyraźnie szybsza od pozostałych.

Mam wrażenie, że używasz monitorów do maksimum 15". Z dugiej strony cały
czas piszę, że Word czy Excel nie stanowią wyzwania. Na małych
rozdzielczościach na Word czy Excel nie zobaczysz różnic. I cały czas o
tym piszę. Dałbyś Rivę 128 na 21" monitor do obróbki zdjęć w 32bitach?
Można ale wrzuć TnT, Banshee czy G200 a zobaczysz różnicę.

> Ale nie musisz korzystać z 3D.

W żadnej karcie wyświetlającej 2D nie musisz. Dlatego pojęcie "czysta"
jest przez większość użytkowników utożsamiane z brakiem wsparcia 3D.
3dfx Banshee czy VooDoo 3 jest tak samo "czystą" kartą 2D :-)

> A OpenGL Rivy zawsze może się przydać :)

Noooo jak wchodzisz na działkę 3D to powinieneś zweryfikować wszystko co
poprzednio napisałeś od procesorów po karty graficzne :-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."