Re: Nagrywarka HP SureWriter 6020ep - kalibracja lasera.

Autor: Virgil (vigilant_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 13 Apr 1999 - 09:08:39 MET DST

Tomasz Markiewicz wrote:

> Witam Szanownych Czytajacych i Piszacych.
>
> Czy ktos mial doswadczenia z ta nagrywarka i regulacja soczewek w owym
> sprzecie?
> Wdzieczny bede za odpowiedz, poniewaz sprzet mi dziala, ale niestety jedynie
> sam czyta plytki, ktore nagral, a inne plyty czyta raz na 10 przypadkow.
>
> Pozdrawiam,
> Tomasz Markiewicz
> email: tmark_at_amg.gda.pl

Nie baw sie w kalibracje, mozesz zrobic wiecej szkody niz
pozytku.
Poza tym, jest to nagrywarka Philips, dosc glosna jest sprawa
grupy amerykancow, ktora procesuje sie z firma Philips i HP, poniewaz
te nagrywarki maja wade w mechanizmie lasera powodujaca m.in. takie
zachowanie. Dlatego tez, jak przypuszczam, nowe nagrywarki HP sa
robione przez Sony.

Pozdrawiam,

Virgil...