Re: CDROM Panasonic CR-562-B

Autor: MT (taunus_at_zt.nowysacz.tpsa.pl)
Data: Tue 13 Apr 1999 - 09:03:03 MET DST

Mariusz Mroczkowski wrote:

> Tak sie sklada, ze mam CR 562b Panasonic i stare fullsize AWE32 z potrojnym
> kontrolerem na pokladzie, a nimo to musze uzywac dedykowanego kontrolera do
> napedu CD...

A ja mialem (bo mi niedawno padl laser i zmienilem na toshibe x36) creative CR562
i do tego karta SB 16 z kontrolerem do niego, i wszystko to bylo kupione jako
komplet w takim wielgachnym pudle w 92r jesli dobrze pamietam za pieniadze takie
ze dzisiaj moglbym sobie niezlego pc-ta kupic za to. Moze ktos ma glowice ze
sprawnym laserem na zbyciu do niego to bym go reaktywowal do zycia jako odtwarzacz
audio-cd w pc-cie.

Pozdrawiam MT