Re: nagrywarka Yamaha 4416S OEM czy BOX ????

Autor: kaizen (skasuj.kaizen_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 09:34:32 MET DST

Bartosz Krzywicki wrote:

> Jak kupic lepiej.
> wersje OEM i do niej sterownik SCSI adapteca, czy moze lepiej wersje
> pudelkowa juz ze sterownikiem. Czy ktos wie jaki to sterownik? Czy to
> bedzie dobrze chodzic?

Jaka to wersja? Czy oby na pewno jest tam kontroler?
Ja kupiłem box tj. płyta CDR, CDRW, kabelek SCSI i oprogramowanie.
Kontrolera nie było i nigdzie nie było napisane że ma być.
W zasadzie teraz to bym kupił BULKa - płytki i kabelek nie są warte 100
PLN a taka była różnica w cenie.
Jeżeli chodzi o kontoler to wystarczy Tekram 310. Dobrego Adapteca (z
biosem) kupuj tylko jak myślisz o dysku SCSI - w kontroler tylko dla
nagrywarki nie warto pakować kasy.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen