Re: nielatwe pytanie do posiadaczy nagrywarek

Autor: Virgil (vigilant_at_friko4.onet.pl)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 09:42:06 MET DST

Michal Glebowski wrote:

> w jaki sposob wyciagnac (przegrac na HD) pliki / foldery zapisane w IMAGE-u plyty
> (ISO/Joliet) nie nagrywajac ich na plytke?
>
> jestem posiadaczem nagrywarki ze sporym doswiadczeniem, jednak
> jak rozwiazac to zadanie - nie wiem...
>
> m227

W bardzo starej wersji EasyCD (chyba jeszcze nie firmowanej
przez Adapteca) byl driver do wirtualnego CD. Instalowalo sie
go jak dosowy driver CDROM i potem tylko podawalo image ISO.
Nie bardzo radzil sobie z Joliet ale jako tako dzialal.

Virgil...

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl