Problem z wyborem

Autor: Siema (siema_at_promail.pl)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 08:00:48 MET DST

Witam grupowiczow.
   Wiem ze temat sie juz pojawial, ale prosze o wyrozumialosc.
Chce zmienic sprzet, i mam dylemat: Celeron czy K6-2, jaka plyta glowna i
k. graficzna. W sprawach sprzetowych jestem naprawde cienki. Do sklepu
chcialbym isc z konkretami.
     Do czego ma sluzyc ten komputer, wiec tak jak w domu i do grania - to
glownie dzieci, a ja to juz co innego - Corel, Photoshop i Exel.
   Bardzo prosze o potraktowanie sprawy powaznie. Dziekuje.

Jacek Siemion
siema_at_promail.pl