STB Velocity + 3D = KUPA!!!

Autor: Krzysztof Kubas (krzychoo_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 14:19:53 MET DST

Mam karte STB Velocity 128 PCI (Riva 4 MB) i nie chce mi ona chodzic
w 3D. Grafika 2D chodzi spoko, ale jakakolwiek aplikacja powoduje
totalna zwieche systemu po kilku sekundach (FR, 3D-Mark, NFS3). Po
prostu stop klatka i zwis. Nie pomaga ani 3 kroli, ani nic. Tylko
reset i od nowa to samo. Ktos wie co na to poradzic? Plizzzz bo mnie
szlag trafia!!! Probowalem na driverach oryginalnych i na nowych
NVidii ale zawsze taka sama kicha. Najsmieszniejsze jest to, ze
zwiechy nastepuja w roznych momentach: zazwyczaj na poczatku, ale
raz mi sie udalo w FR dojechac do testu z robotem. Juz myslalaem, ze
OK, a tu ^%$^%$%$# zwiecha !!!!! Chyba sie nie przegrzewa? Nie
podkrecalem jej, a jet to firmowka wiec... No ale moze zaloze jakis
wiatrak.
Bede wdzieczny za wszelka pomoc.
Sprzet:
plyta Lucky Star 5MVP-3
AMD K6-2 300 MHz (3*100)
64 MB SDRAM (DIMM PC100)
SB AWE 64 ISA
itd.
Trio + Voodoo chodzilo na tej konfiguracji bez problemu.

--
  )))))))))      Pozdrawiam
 ((  _   _       Krzysztof Kubas