Jeszcze raz Gra fabularna Hand of Fate

Autor: Mariusz Wiesen (fugu_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 14:10:09 MET DST

Witam.

Na początek drobne wyja¶nienie , niestety nie jestem aktualnie
w posiadaniu installki gry HOF .
Wszystko co mam to pochodzące jeszcze z czasów 486 i 4MB RAM archiwum
rar,(spakowany „żywcem") katalog HOF z dysku C:\ .
Niestety przed spakowniem mógł się przytrafić jaki¶ wirus.

Ze słyszenia wiem że przy niektórych konfiguracjach sprzętowych gra nie
działa.
Zainteresowała mnie przyczyna takiego zachowania
gry i postanowiłem przetestować ją na różnych komputerach .
Dlatego mój poprzedni post na news-y zawierał pytanie o listę
i rozmiary plików wchodzących w skład gry, w celu wykrycia
uszkodzonych lub brakujących plików .

Teraz kilka informacji o testowanych komputerach:
PII300MHz + intel740 8MB na AGP - zawiesza komputer czarny ekran.
P75MHz + Cirrus Logic 1MB na płycie głównej - zawiesza komputer z białym
prostokątem na ¶rodku ekranu .
686MX 166MHz + S3 1MB (775)PCI - informacja o błędzie podczas dzielenia.

K6 II 300MHz + S3 1MB PCI - uruchamia się intro po zakończeniu
wprowadzenia gra kończy działanie.
W powyższych przypadkach gra była uruchamiana poleceniem hof <enter>
i konfigurowana z opcją bez dĽwięku .
I jeszcze informacja od kolegi u niego gra na procesorze K6 200 MHz nie
chce działać.
Wcze¶niej na Cyrix 686 150 MHz działała prawidłowo a po wymianie
procesora przestała.

Przypuszczam że przyczyną problemów jest brak programu typu
install/setup
i prawidłowego ustawienia plików konfiguracyjnych gry , albo
niekompatybilno¶ć
procedur graficznych gry i nowych procesorów ?

Pozdrawiam.
  Mariusz.