Re: ZFAX

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 13:40:19 MET DST

> Mam modem Zyxel Omni 288s i chcę aktualizować firmware do V.90. W tym
> celu potrzebuje programiku ZFAX. Jesli macie ten program, lub wiecie
> skąd go można ściągnąć to bardzo uprzejmie proszę o kontakt na priva.

> Pozdrawiam
> MichaLS

IMHO mozna to zrobic terminalem windowsowym, albo innym programem z
protokolem Xmodem-CRC. gdybys jednak koniecznie uparl sie na Zfax , to
ftp://ftp.scientific.com.pl. No i opisz, jak Ci modem dziala po upgrade.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu